* Jag dissar! ;)


Vet om att jag ej är den ända. Men hur skönt & soft är det ej om man typ är med kompisar som man är snyggare än & typ träffar andra folk med. Asså det som är bra med vissa utav sina kompisar man är med på nu tex. fester så är man den snygga! ;) jag bara älskar det ! Så ibland borde man umgår med mindre snygga kompisar för att kunna få mer uppmärksamhet & lära känna fler nytt folk! + man vågar mer vara sej själv & den "vågliga" på festen. Menar ej att alla jag festat med är fula när jag är social.. för jag är den personen som är social på fester. Kan snacka med vem som. Bara jag är med rätt folk där. Men Dissar verkligen ifall jag drar med folk som kanske andra tycker är snyggare. (vet ej om ni fattar hur jag menar? men ni som känner samma som mej, som jag vet att det finns där ute. Så fattar ni iaf .)

Ngt mer som jag verkligen DISSAR är när ens killkompisar skaffar föhållande. Lite tjejkompisar med. Men det blir ändå ej nt samma sak. Men det är sjukt tråkigt att man skall bli glömd av killkompisar bara för att dem hittar någon. För det första tycker jag det är sjukt lågt utav personen att skita i sina kompisar pga ett förhållande, hur bra det än är.. för det är ett STORT FEL ! Man gör ej så, för isf är man ej mogen för att ha ett föhållande. & då vet man ej vad det menas med det. Liksom jag får den känslan nu varje gång jag ser att mina kompisar är i ett förhållande på fb att nu kan jag bara skita i honom/henne .. sluta snacka med honom/henne för att hon elr han kmr ändå skita i mej & göra allt för sin partner ist. Så till alla där ute som är sådanna, GE UPP! Ni kmr ej vara tsm för evigt! Lev livet medans ni kan..



Kommentarer
Postat av: Andreas Karlsson.

haha så söt :) adda min msn<3

2010-10-24 @ 16:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0