* Rebecca ♥ Rebecka!


Till Rebecca från Rebecka ! ♥

Du skall veta hur mkt du betyder för mej gumman! Fattar ej att jag kunnat
hitta en så bra vän som dej!
Du är absolut nt som någon annan. Det är det jag gillar mej dej. Du snackar
ej en massa skit om andra, som de flesta gör idag.
Du finns alltid där för en & det betyder sjukt mkt för mej eftersom du betyder
mkt för mej!
Jag har mina andra kompisar & har haft lika bra kompisar som dej innan, men
dem har försvunnit (nt alla) & hur bra är dem då? Dem var bara bra i början
sen sket dem i vilket sen. & du är ABSOLUT INTE en sådan person! det är det
som med gör att du är en sjukt bra kompis. Man kan alltid hitta på ngt med dej
& sedan ha kul tsm!

Tänk alla minnen vi har tsm! ♥ Det är miljoners & fler kmr det att bli. Eftersom
du ej är som alla andra tjejer, som typ ej bryr sej & skiter i en efter ett tag.
(alla mina tjejkompisar är ej såna) Men du är ändå speciell ! ♥ Ska jag med
vara ärlig, så ibland stör jag mej på dej typ när vi smsar osv, men det är nog
bara för att du är som du är ! & jag tycker om dej som du är ! ♥ .

Minns innan jag lärde känna dej, så trodde jag du var sån konstig! Som tur är
jag ej sådan person som dömmer ne person innan jag lärt känna den! Så tur
att jag träffa dej med Linnéa & de andra i sommras på hbg festivalen! ♥ För
annars hade nog nt vi varit så bra vänner som vi är idag! ♥ & jag är sjukt glad
över att vi är det!
Glad att du följde med t hbg & att jag stack dit!

En vän som dej skall man vara rädd om, så man ej förlora! ♥ För du är en
äkta vän som alltid finns & bryr sej! Du är perfekt precis som du är! Så lova
mej en sak,
- Att du alltid är dej själv & ej förändras! ♥ .

älskar dej gumman ! ♥ ♥ .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0