* Tiden går fort..


Jaha.. då är det ej långt tills man har lov, sedan har jag 1 vecka i skolan, sedan praktik! I mellan lovet & praktiken händer allt! (känns det som!) 18års fest, om den ej blir flyttad + ut den 12 nov, när man blir 18 ! Sedan en massa annat med som händer

Ni fattar ej hur mkt jag längtar tills den veckan.. tror det är vecka 45 ! :) Kmr ha så sjukt jävla kul den veckan, men kmr vara helt död efter den med. Kanske ej lika bra? men ffs.. man fyller bara 18 en gång i sitt liv! & allt är speciellt då! Så då måste man få göra så mkt som möjligt som man kan! elr vad säger ni?

Har längtat så mkt efter att få bli 18år sen typ ngra månader tbx, då jag insåg allt som jag missar som händer där ute ;) ist har jag suttit på mina hemmafester & festat! Menar ej att dem är tråkiga.. dem är lika roliga! Men om man ej hittar fest finns det alltid ute någonstans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0