* Vrf alla dessa lögner?

Vrf skall man egentligen ljuga om andra personer elr för andra personer? Det första jag tänker då är: Hur gammal är man egentligen & när skall personerna växa upp? Just nu sitter jag i mitten utav allt! 2 personer som säger en massa dåligt till mej. Den ena säger att en viss person ljuger för mej osv. Den andra säger att inget är sant utav det ! Jag fattar typ inget.. orkar snart ej med det mer. Hur kul är det att vara där i mitten & den ena vill ha en.. elr? & den andra vill bara mitt bästa, fast jag ens nt känner elr träffat personen. Utan litar på henne för det mesta eftersom jag hört hur hon snackar i tele + läser hennes sms. Men jag vet ändå ej vad jag skall göra! Orkar snart ej bry mej mer. För jag ska ej behöva ha det såhär.. när det kan vara bättre för mej! ger snart upp med allt som har med kärlek & gör med. För man orkar ej bry sej till slut! Känns bara meningslöst att vara den snälla, den bra personen när man ej blir behandlad så tbx! Skall nog fan ta & bli player & bara playa alla totoalt & såra så mkt jag kan. Men problemet är det att jag är ej den personen. klart att jag kan playa en kille, det är ej så svårt. Men som sagt, jag är ej den personen som vill det. Men jag vill nt ihlr själv bli behandlad dåligt.För jag förtjänar ej det! & har aldrig förtjänat det ihlr! Kanske 1 gång & det var när jag var otrogen, men det vet ingen om ens nt han jag var otrogen mot vet om det :s aja, det spelar ingen roll eftersom jag ändå nt snackar med den personen mer.
vad skall man göra? ger snart upp bara!
Kärlek är nog inget för mej helt enkelt. Är nog meningen att jag skall leva själv & ha mina hästar & må bra. Utan en kille vid min sida. För det funkar ändå aldrig för mej. Klart att man saknar att ha någon bredvid sej om det är ngt, elr alltid. Men har mina vänner & min familj. Klarar mej på dem nu så vrf skulle jag ej kunna göra det sen? Jag får ju helt enkelt göra det. För orkar ej lägga ner mer tid på killar, när inget är seriöst idag. De som väl är seriösa har redan förhållande. & jag är ej en av dem. Så får klara mej själv. Är väll för bra för alla, drf som folk ej klarar av att älska mej för den jag är ist för bara att vara ute efter en sak, som ändå aldrig funkar på mej! Är trött på att killar skall kunna göra vad de vill (tror de). För ingen kille ska röra mej om han ej betyder ngt för mej. För seriöst killar är patetiska! Så bara låt mej vara, kmr ändå bara krossa era fucking hjärtan! Bara så himmla trött på det nu ! . Skall bli som alla andra, fast jag är mej själv. ! Tills den dagen kmr då jag KANSKE hittar den rätta.. orkar ej mer just nu ang förhållande & allt sådan skit snack.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0