* 18 ffs!


Den 12 November !! Tycker det är sjukt tråkigt att alla i skolan, (3an) som är 18 ska ut efter insparken ! Jag vill fan också med ut.. men ne, såklart är jag så fucking efter så jag är född så fucking sent ! . Börjar faktist bli trött på det nu .. för lixom fyller år om mindre än 2 månader, då kan man väll ffs få komma in? JAG TYCKER DET IAF! Jag kan väll nt hjälpa att mina föräldrar planera mej just den dagen? ;s aja .. kan ej göra mkt mer än att :
 Jag får sitta hemma & ha tråkigt med alla andra som nt ihlr kan gå ut .. det är faktist sjukt segt.. tycker jag iaf! Lätt att man hade hängt med om man hade fått komma in ! .


Kommentarer
Postat av: carola

synd om dig ;)

2010-09-22 @ 20:36:32
Postat av: Anonym

its hard

2010-09-22 @ 20:45:23
URL: http://trieubui.blogg.se/
Postat av: Anonym

as segt :/

2010-09-23 @ 21:43:10
URL: http://aabsolutbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0