* äkta eller fake?

Här är en film på ett bra exempel på ett DÅLIGT skämt..
Sjuk jävla ångest dessa personer borde ha även om detta ej var med meningen..


Många som sett denna video misstänker att den är fake.
Vilket är mycket möjligt. Dels för att bilen aldrig "guppar till" när den kör över henne. 
& en annan sak, är att det ej syns en enda repa på bilen.
Sen att hon är mer upptagen med att filma den överkörda tjejen än
att typ kolla hur det är med henne. Hade detta hänt på riktigt hade man väl av ren reflex
kastat iväg kameran or something.. Men ja, amerikaner som sagt.
Ser annars ganska verkligt ut, men är ju nt direkt nån omöjlighet att det skulle kunna hända på riktigt.
Se själva och bedöm, äkta eller fake?


Kommentarer
Postat av: julia sigetoft

hejsan !

jag undrar om du skulle vilja fixa min blogg design o shit? för ja e sjukt trött på min som jag har nu, har inte photoshop längre så kan inte göra det själv. Skulle vara grymt snällt isf.

om du vill/ kan skriv din msn adress på en kommentar o de. Jag visar inte kommentaren offentligt sen :)



kram

2010-09-30 @ 20:56:44
URL: http://juliasigetoft.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är en reklamfilm ... :P

2010-09-30 @ 21:04:01
Postat av: tuff

Heej är den här äkta för jag blev skit rädd

2011-01-11 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0