* Ang. 18års fest!


Som ngra redan vet ska jag & Rebecca (från öa) ha en 18års fest tsm i November! Såklart är det vi som bestämmer vilka som kmr in & ej . Men först måste vi fixa lokal osv. Jag ska försöka ringa dem imorgon & se om jag får tag i dem. Försöker fixa en lokal här i Hyllinge men går ej det så får det bli hbg ! ;)

Festen kmr vara i lokal då & vi kmr bjuda folk som får komma, inga andra får komma ! Finns undantag.

Det är nog det viktigaste än så länge! Kmr skriva mer om det sen när vi vet mer, sedan kmr det komma upp på fb med antagligen för att se på ett ungefär hur många som kmr ! & som sagt. VI BJUDER IN, INGEN ANNAN! Vi hoppas på att ha festen samma helg som jag blir 18 med!


Fy faaan vad det skall festas !! (D) ♥ . Hoppas det verkligen blir av nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0