* Dagen's diss!


Jahap.. då är det antagligen ett sår som jag har på gommen intill 2
utav mina tänder..

Känns lite bättre idag, men har ju fortf. ont ;(

Mamma sa att jag bara skulle låta det läka för hon tror ej att jag kan
göra mer efetrsom det bara ser ut som ett sår.

Men jag fattar nt ? hur f*n kan jag fått ett sår där ? :s Kan det vara
efter jag käka på Väla med Rebecca, för jag käkade baugett då &
brödet var sjukt hårt ;s ! .. kanske var drf jag fick såret?

Fy f*n vad rädd jag var innan .. för trodde först att det fastnar ngt
under/i tandköttet!
Men som tur var är det nog ej så :)

men dissar det som f*n .. för det är sjukt jobbigt :/ Ni som har haft
det vet säkert vad jag menar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0