* Tja everyone !


Har man prc. vaknat, städat lite på rummet & käkat (!!) Känner mej
mkt bättre idag faktist :) så imorgon blir det SKOLA !! :D saknar er
alla fan.. ej lika kul att bara sitta hemma & må dåligt, sen är det
lite segt att bli sjuk nu i början .. men men, sista dagen imorgon sen
är det HELG !! (yy' ♥ .

Denna helgen får man väll iaf festa ? elr ;) ♥ !
Jag ska iaf ha en nice helg iaf, känns som jag måste festa eftersom
det var ett tag sen jag var på en "riktig fest!" ♥ . Så får väll bli det
nu snart .
Lovat Andre att festa med honom, så får bli så ! (Rebecca med tror
jag ;p)

Idag ska jag städa rummet, göra llite historia, byta sängkläder &&
en massa som måste göras . Vill ha bort alla baciller efter jag har
varit sjuk ;$ haha !

PUSSSS ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0