* Visste du att..?


 Min pappa är en förebild för mej!
 Jag vill/ska bli polis !
 Jag säger till alla jag lär känna att jag går på en "hemlig linje".
 Jag har lätt för att bli sur på morgonen.
 Jag är en mobil nörd! till 1000! ni som känner mej vet nog.
 Jag har ingen idol :s konstigt va?
 Jag älskar skräckfilmer!
 Jag är nt svensk bara utan lite italienare/italiensk med ♥
 Jag är beroende va tvål! tvättar händerna med tvål 24/7 (typ)
 Jag är social & uttåtriktad mest på fester.
 Jag bryr mej ej vad folk tycker om mej.
 Jag är farmor's flicka !
 Jag är helt nöjd med mej själv. Kropp, utseende.. allt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-16 @ 10:29:06
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du tillsammans med Robin ? :)

2010-09-18 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0