* Mina tankar ..

Är det någon som känner som jag? .. det jag har tänkt en hel del på i mitt liv, under dessa perioder som jag varit tonåring är att jag som person har förändrat sjukt mycket! & jag vet även vad det är som har fått mej att bli & tycka helt annat gemfört med innan. Förr umgicks jag ofta med en osäker & omogen person.. efter detta har jag förändrats enormt, jag är själv säkrare & inte lika omogen. Tror inte riktigt på det med att man blir som man umgås. Men ibland kanske det kan vara så, I DON'T KNOW. Men efter det har mitt liv förändrats en del, eller i alla fall mitt betende & den sociala biten. Sedan tänker jag mycket på hur jag hade det förr med mina förra killar. Massa skit ibland, problem & bråk. Alla killar var likdana fast på olika sätt! Ja, ni som fattar vad jag snackar om vet nog vad jag menar. Kan säga att jag har haft 1 bra pojkvän innan.. efter det tog slut mellan han & mej så förändrats jag helt! Jag sluta upp med saker som kunde förstöra osv. Men denna killen var sjukt mycket mognare än mej då. Detta är ändå bara lite mer än ett år sedan, & så mycket jag har förändrats är sjukt. Denna killen har altså förändrat mej som person.. varför kan jag inte riktigt svara på, men det är så i alla fall. Och jag är glad över att jag har förändrats till en annan person. För nu känner jag att jag mår som bäst alltid! Jag har mina vänner, familj & ett plus är ju att jag har hittat en bra kille, som det inte finns många av. Jag VET hur min pojkvän är eftersom att jag har haft andra idioter. Kanske är det för han är äldre & mer erfaren av förhållanden, eller så är det att vi passar ihop.. ja, det kan nästan vara vad som! Men jag är glad att alla som funnit i mitt liv har funnit där någon gång! För utan dem tror jag inte att jag hade varit samma person som jag är idag. Efter att få lära av sina misstag & lära sig att man klarar sej bättre utan vissa människor har fått mej till att se allt annat på ett annat sätt. Jag har gamla vänner som sagt att jag förändrat på bara ett halvår. Hur kan man förändras så snabbt ibland? jag är ej samma person som jag var då. Vissa accepterade mej för den jag blev, vissa inte & dem som inte gjorde det har jag ju inte kvar i mitt liv. Tror det är därför som jag också har förlorat några vänner.

Enligt mej själv är jag en ärlig person, som aldrig lägger ner tid på att snacka skit om andra, glad & positiv och gillar att festa & umgås med mina vänner & pojkvän. Ja, det finns så sjukt mycket mer som jag skulle kunna säga om mej själv som är bra! .. även mindre bra saker. + att jag har mognat som fan på snart 3 år! Ni som ej känner mej ser såklart inte detta, ni som inte tycker om mej för konstiga anledningar tycker inte det pga. ni ej känner mej. Men alla mina vänner, familj osv vet hur jag är som person, & kan se hur mycket jag har förändrats. & det är bra för mej! Jag nöjer mej med det.

slut slut slut slut slut slut slut slut slut slut slut slut !! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0