* R'licious hissar!


 Vädert! .. behöver nog inte utveckla det mer.
 7 veckor kvar i skolan, sedan 9 veckor till studenten! (y)
 Min underbara pojkvän, som betyder allt nu!
 Grönt - tycker det är en fin & vårfärg/sommarfärg! + att det är lite passande nu när gräset & träden börjar att bli gröna.. haha ;) Matchar man lite med naturen med, ne men seriöst.. hissar färgen grön för jag tycker den är fin & lite mysig. Men det skall ej vara vilken grön färg som helst. äh, skit samma! :D
 Musikalen i skolan - snabbt för er som ej vet: några i min klass håller på med en musikal med säreleverna/särskolan på vår skola. Vi har gjort en musikal som vi skall visa upp för skolan & sedan för övriga på kvällen. Vi har slitit & jobbat med detta sen denna terminen börjde, & nu skall vi ha vår 'premier' på Torsdag! Skall bli intressant & kul att se! :P
 Folk som säger vad dom tycker & tänker (till en viss gräns) - behöver man utveckla det mer? .. tror inte det! :) Men jag tycker iaf att vi behöver mer folk som säger vad dom tycker, som är framåt osv!
 Jobbsökandet! - har sökt en massa jobb, är väldigt stolt över mej själv. Så nu får jag hoppas på att jag får något jobb till sommaren.. annars vet jag inte vad jag gör faktist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0