* Tja bitches! ;)


Sitter man här & dampar på sin data för det är något fel med den
IGEN! Pappa fixa min data igår & fick nytt av det som var 'sönder'.
Men undrar verkligen om det var det som var sönder, för nu så
gör det samma sak som innan när den var sönder :( vetefan vad
som har hänt med min data, för det har aldrig varit några problem
annars med min data .. f*n asså !!!!!

Idag har jag bara varit i skolan. Tränat på musikalen hela dagen
idag, utom den första lektionen. Så nu är vi väl förberdda inför
imorgon bitti och kväll.

Senare idag kommer Stoffe hit. Plugga till provet imorgon osv.
Annars händer det väl inte så mkt mer idag.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0