* Tja TÖNTAR! ;)


Sitter man & har precis fått sin data fixad av sin älskade pappa, som
är bäst på datorer! :) Så nu funkar den som vanligt igen ♥ . Sitter
även här & tror att jag kommer att dö för att jag ej klara mej i 2
dagar innan jag börjar sakna min pojkvän, pinsamt värre ;) ! haha,
whatever!

Idag har lilla jag varit i skolan. Sedan har jag inte gjort så mycket
mer. Kom precis ut från duschen osv.

Senare idag skall jag inte iheller göra så mycket, mer än att vara
hemma & ta det lungt. Även snacka med Stoffe.. men det gör vi
varje dag så det är väl inget speciellt som man behöver skriva ut
i bloggen (y) haha! Ska bli skönt att ha en dag som man inte
behöver göra något på mer än att bara ta det lungt.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0