* Hona eller hane?

Hitta en kanin på blocket igår som jag blev kär i! Visste ej om jag skulle köpa den eller inte.. har själv kanin hemma som jag inte visste vilket kön till 100%! Men kollade upp min kanin & jemförde lite med bilder från internet.. så slutsatsen var/blev att min kanin är en hona :o Idag skall jag åka & titta på en kanin i Vinslöv. Ägarna visste inte riktigt om det var en hona eller hane, eftersom det är väldigt svårt att se på unga/små kaniner. Så skall dit & kolla om jag kanske ser vad det är för kön :) Så vi får ju hoppas på att det är en hona! Så kanske blir en kanin till idag :$ Tycker att Gucci kan få en kompis att busa & leka med.. så vi får väl se ikväll om jag kommer hem med en till kanin eller inte :p


& min kanin till djävul bet mej innan idag ;(


andra kaninen från vänster som jag är intresserad av & skall åka och titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0