* Visste ni detta?


 Jag & min pojkvän har 2 katter, 2 kaniner, 2 ormar, 5-6 grodor, 1 jordekorre (hade en till innan, men den dog) & 2 ödlor.
 Jag tycker det är äckligt när man känner sin egna puls, eller om man skall lyssna på pulsen hos doktorn, när man känner pulsen i armen själv.
 Jag har fobi mot att spy.
 När jag var yngre var jag ett riktigt ego.
 Jag använder bara mascara & eyeliner när jag sminkar mej.
 Jag har 4 helsyskon.
 Jag har ridit sedan jag var 5år gammal.
 Jag har dansat sen jag var 4år gammal.

 Jag får oftast som jag vill.
 När jag blir stor skall jag bo på gård & ha en massa djur.
 Jag älskar djur.
 Jag dricker ej mjölk.
 Jag är kräsen när det gäller mat & alkohol.
 Jag tycker ej choklad (bortsett från chokladpudding) & godis mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0