* R'licious dissar!


Gud vad trött jag blir på min hosta. Tog hostmedicin igår.. tror ni att det hjälpte? - NEJ! .. Så så var det med det! Mamma & pappa tycker att jag skall gå till dokorn, eftersom pappa hade denna hostan innan så vet han hur det är. Han kunde inte iheller sova på nätterna, & det påverkar ju såklart mej nu i skolan när inte jag får min sömn :( men problemet för mej är bara att om jag verkligen vågar gå till doktorn. Vet att det kanske låter hur barnsligt som helst, men jag är faktist rädd för doktorn! Någon måste ju vara det. Eller jag är egentligen mer rädd för att ta sprutor och prover osv. Hur ska jag göra? varför har jag fått denna hosta? .. om det håller på så inatt med får jag väl åka t ill doktorn trots allt! .. det är ej kul att hosta så mycket att man håller på att spy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0