* Sexskämt.

Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne och sa:

- Jag ger dig 1000 kr om jag får ha sex med dig.
- Nej, svarade hon.

Johnny sa:
- Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dig framåt, och jag är klar när du har plockat upp dem.

Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa:
- Be om 2000 och plocka upp dem så fort att han inte hinner komma ur brallorna.

En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände.
- Den jäveln betalade i femtioöringar, svarade flickvännen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0