* Hej alla.


Nu är  det såhär att jag "ligger" hemma & har ögoninflammation..
elr jag tror det, eftersom mina ögon är röda & varit det sen igår
morse.. läst lite på internet vad man skall göra åt det.. om man
MÅSTE ta ögondroppar.. för det vågar ju nt jag göra i alla fall :s
Eftersom jag tycker att det är så äckligt :/ Men men.. enlig folk
så behöver man nt använda det i första hand. Så vi får väl se hur
det blir med de.
Hoppas på att jag kan dra till skolan imorgon i alla fall, eftersom
jag inte har tid till att vara hemma. & detta är "sista veckan" sen
har vi praktik igen :o

idag händer det inte så mkt tror jag, får vara hemma & ta det
lungt, kolla på Andra Avenyn & tvätta ögonen (låter sjukt fel, men
så är det.. thihi!).

Sry för att jag ej blogga igår men var iväg hela dagen så hade tid,
& kände att jag heldre ville spendera min tid på den personen igår
än att blogga :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0