* Natt bloggar! (a)

Nu är man hemma från Emelie & har precis käkat världens godaste mackor :D Sallad, gurka & ishavssallad typ (Y) .. sjukt jävla gott !! (vet det lät fel)
Kan ej sluta tänka på imorgon :o .. mamma skall hjälpa mej med mitt projekarbete.. hon ska fota mej då, i olika teman. Men vet ej hur jag vill ha bilderna änu :( har mina 30 olika teman som jag skall ha med, med sedan vet jag ju ej hur alla bilder ska se ut osv osv osv.. har så sjukt mkt att tänka på med just projekarbetet. Går under snart känns det som. Men that's the life. (?)

Nej, nu blir det in i duschen, sedan får jag se om jag ska kolla lite på andra avenyn innan jag går & lägger mej eller hur jag gör :)
Bloggar mer imorgon ;*

PUSS
R
'licious.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0