* R'licious dissar!


Jag förstår verkligen inte hur vissa personer kan förändras så sjukt mycket på så kort tid !? Varför? .. tänk alla dessa bra människor som förvandlas till .. ja, jag vet inte vad :( Inget bra i alla fall. Visst alla förändras (nästan), men varför skall dem bra personerna som man vill ha i ens liv alltid kanske blir idioter mer tiden? Jag är ej den lånngsinta personen.. & det gör att jag kan bråka med folk sen med tiden så blir man vänner igen.. men vissa vill man ju verkligen inte ha med & göra med eftersom dem har förändrats jätte mycket.. det är fan synd! Men så länge dem mår bra med sej själva så skall jag väl bara vara glad. För huvudsaken är ju att dem trivs med sej själva.. men det verkar inte så bra om jag & flera personer tycker att en & samma person har förändrat en massa & på ett nagativt sätt. Ibland önska jag att vissa personer aldrig förändrades! Om man redan är bra, varför ändra på sej? & varför inte bara vara sej själv alltid ?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0