* R'licious hissar!


Nu vet jag i alla fall hur jag skall färga det! Ä N T L I G E N. Vill egentligen nt färga det eftersom det slits så pass mkt :( + att jag vet att jag kommer att ångra mej.. elr ångra & ångra, jag kommer vilja färga håret i en annan färg senare. Men nu får jag ha det så som jag skall färga det sålänge som möjligt.. tills min egna färg kommer tillbaka :)
var ute & fota med mamma till projektet & det blev nt ett dugg bra :s mitt hår ser fett fult ut & har fortfarande inga bilder till projektet, så nu blir det mer P A N I K !!! .. men vad skall man göra? Vet i alla fall hur jag skall färga håret.

Bilderna är på Madde! (hoppas det ej gjorde något att jag snodde  dem (A))

Kommentarer
Postat av: madde (:

hihi, aw :) det är lungt

2011-01-07 @ 19:59:38
URL: http://maaaddde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0