* Svar på tal.



Svar; Hej Felicia. Ska jag vara ärlig, så bryr jag mej ej mer! :) Orkar ej lägga ner tid på att säga emot, störa mej på det eller helt enkelt gå runder och tänka på det. & har man blogg, så måste man ju kunna tåla kritik. Alla gillar inte alla & så kommer det alltid att vara :) .. helt vanlgit med det ju. Det är samma som med folk som är avundsjuka, vad skall man göra? .. orka bry sej ens, det är ju bara synd för dem. :o Speciellt så orkar jag ej bry mej om folk som jag ej känner försöker trycka ner mej.. Man får ju inte alltid dåliga kommentarer. Det var mer förr, men då kan jag förstå det ;) hahaha.. Hoppas det var ett svar på din fråga (y).


Kommentarer
Postat av: hejhej

kritik*

2011-01-18 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0