* wanna know?


En sak som jag aldrig klarat av är fjortisar & tjocka person som tycker att dem är snygga & tror dem är något :s Fjortisar, hur kan ens självförtroende sjunka så lågt? vrf prega upp sina pattar? varför översminka sej? varför allt detta? ingen tycker ens att det är snyggt & hur kul kan det vara att vara den person som alla killar bara vill kunna sätta på & sedan dra? .. har aldrig förstått mej på det. Sen tycker jag att det är sjukt jobbigt när folk kallar varandra fjortisar, fastän att man ej är det :s men egentligen är fjortis ett beteende.. I KNOW! men var väl mer så förr, idag är det mer hur man ser ut med.. tyvär! Men alla växer vi väl upp. (ej alla men dem flesta). Sen annat som jag stör mej på är när tjocka person tycker dem själva är snygga & att dem behöver mer mat för att dem börjar bli "smalare"! Seriöst.. ej för att vara elak, men jag gillar ej tjocka personer.. typ jag hade ej kunnat vara tsm med en tjock kille! För jag går efter utsidan med.. men bara för att jag ej gillar tjocka killar betyder det nt att jag tycker en kille skall vara för smal, för det är ju nt snyggare.. elr jo snyggare är det nog. Varför vara stolt för att man är tjock eller bara lite större än alla andra? jag hade ej varit stolt över det i alla fall :s Det första jag tänker på när ser en större / tjock kille tex är svett & äcklig :s vet att det kanske är sjukt elakt! men sån är jag.. är ej det för att jag tycker att det är kul att ogilla vissa personer bara för hur dem ser ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0