* Hatar att sakna..

Någon som jag verkligen inte tycker om & klarar av under en längre tid är att sakna min pojkvän! Jag är man han dag & natt, varje dag nu för tiden eftersom vi snart skall flytta ihop. Nu är han borta i en vecka, & allt känns så tomt utan honom :o det sista jag tänker på innan jag somnar är honom, det första jag tänker på när jag vaknar är honom. Känner mej helt besatt av honom eller något.. jag gillar verkligen inte att sakna någon så mycket. Det är alltid jobbigast i början, sen i slutet känns det lite bättre för då har man vant sej lite :) Men f*n vad jag saknar min pojkvän just nu! vill bara krama & hålla om honom ♥

Älskar dej christoffer westerlund ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0