* Hej alla. :)


Sitter man hemma hos Emelie & väntar på att hon skall komma
hem, för hon skulle skjutsa sin syrra tydligen! :)

Idag har jag & pojkvännen städat lägenheten osv, eftersom han
drar till Öland idag & skall vara där i 1 vecka. & jag vill ej komma
till lägenheten när det ser ut som en svinstia & mata djuren direkt.
hehe :) Sedan när vi var klara med allt skjutsade han hem mej.
När man varit hemma ett tag så skulle mamma, dem små & grannarna
iväg & köpa godis till ikväll, så då följde jag med dem. Köpte själv
lite godis.. så nu har jag godis så jag klarar mej ett bra tag :p hehe.
Var även uppe & skulle söka jobb på City Gross, men hon som var
personalansvarig var ej där tyvärr. Sen har jag bara varit med Emelie,
& påbörjat att se en film :) Iren huss, någon ny som kom detta året.

Senare idag skall jag bara vara med Emelie, vi har fixat 3 olika filmer
som vi tänk se idag faktist :o haha.. så blir filmkväll med Emelie (Y).
var ett bra tag sen vi hade det sist, så var på tiden :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0