* Lite nytt om mej.. eller?


 Jag har tandsmycke.
 Jag har ej druckit mjölk sen jag gick i typ 3an.
 Jag har ingen som förebild.
 Jag & min pojkvän fyller år på samma dag :) (12 november!)
 Jag har en ödla.
 Jag har fobi för att spy.
 Jag tål ej korv.
 Jag började festa för att jag blev 'tvingad' till det.
 Jag är rädd för sprutor.
 Jag hatar fötter.
 Jag blir lätt brun.
 Jag har alltid viljat ha långt hår.
 Jag är inte helsvensk.
 Jag älskar smycken.
 Jag har ridit sen jag var 5 år gammal.
 Jag klipper mej själv.
 Jag älskar skräckfilmer/Thriller.
 Jag hatar komedier för att dem oftast inte är roliga enligt mej.
 När jag festar dicker jag BARA vodka eller Smirnoff ice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0