* Dagarna som varit! (y)

Fredag: Vid 10 tiden hämtade mormor mej hemma för hon skulle skjutsa mej till Förslöv & Örkelljunga :) Det blev först till Förslöv & mata djuren osv. När vi var klara där så stack vi direkt till Örkelljunga :) När man kommit till ö-a vänta man på att Rebecca skulle göra v sej osv. Sedan käkade vi lite innan vi skulle dra ner till Örkelljunga dagarna med folket. :) Det blev att kolla lite på marknaden sen bara vara med en massa folk! :) Mycket trevligt faktist. Stack hgem vid 12 tiden redan för jag inte orkade vara där mer.. frös som fan i att bara gå i skjorts :$ hehe. Men blev en helt lyckad & rolig dag med alla :) !


kolla på en fett bra/nice modevisning! ;) :)




Lördag:
Idag vaknade man hos Rebecca! :) vaknade typ klockan 10 för att det var dödsvarmt inne i rummet :o jag hade typ stängt dörren in till hennes rum så solen bara stod & stekte på rullgardinen :(  TO BAD! När vi käkat & gjort v oss så drog vi ner till Örkelljunga dagarna :) Där träffa man lite olika folk att umgås med. & kolla lite evenemang som dem hade idag igen. Stack hem vid 4 tiden för vi var ute till halv 1 sedan drog vi hem till Kim & festa lite :) Men kanske ej blev så lyckat där för dem flesta drog när vi kom, tyvärr! :) men blev en bra & lyckad kväll ändå.


vet inte vad jag ska säga, men så fick det bli påväg till Kim & dem.
hahahaha! :$

Söndag:
Idag vakna man rätt tidigt hemma hos Rebecca! :) Idag blev det att bara vara hemma hos Rebecca & ta det lugnt med Rebecca, Veronica och Anja! Blev sola i typ 3,5 timme eller något sånt! :) Sedan käka vi lite pommes (Y) ! Kvart över 3 tog jag bussen hem för att mamma hade köpt 3 klänningar till mej som hon ville att jag skulle testa osv. När man varit hemma om & packat och allt som jag skulle göra så kom mormor vid halv 5 & hämta mej och Robin. Först lämna vi Robin i Billesholm. Efter det lämna mormor mej hemma hos Stoffe! :) På kvällen var jag bara med min underbara pojkvän. Vi hitta på en massa på den korta tiden som var innan vi skulle sova igen :p hehe.. så det var väl det som hänt idag :)



Måndag:
Idag vaknade man hemma hos sin älskade pojkvän som man ej träffat på 5 dagar eller vad det nu blev! :) .. dagen började med att vi inte gjorde så mycket eftersom jag vaknade halv 2 :o På kvällen så drog vi upp till hans föräldrar & gick ut & gick lite i skogen :) Vi spela även minigolf & boul (Y). Såklart så vann jag :D hihi. När vi varit ute ett tag så stack vi hem igen för klockan hade blivit halv 10 redan. När vi kom satt vi på balkongen & käka kvällsmat & hade min kaninen ute. Så sjukt söt för han var överlycklig över att få komma ut & hoppa + att han fick en massa gräs att käka :) ! Vid halv 12 var det sova !

Stoffe överraska mej med lite gott på kvällen!




Det var väl detta som hade hänt under de dagar som jag ej ha bloggat! :) Men idag så blir det en massa bloggande eftersom jag ej har bloggat på ett bra tag! :) Så blir en massa läsning nu. hehe!

Bilderna är fotade med min iphone så det är inte den bästa kvaliten på bilderna ;) Men dem duger !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0