* Hot and not!


 Kärlek ~ så himmla underbart ! ♥
 Bowling ~ någon som är sjukt kul! FAST ATT MAN FÖRLORAR ;) haha. Fast man får ont som f*n i fingrarna efter 1 timme, så man skall nog inte spela för många timmar. Om man inte är van vid det då ifs ;)
 Min mage ~ vet inte riktigt om jag hade magkatarr, men det är bättre nu :D
 Ut och gå ~ något som är sjukt mysigt nu när det börjar att bli lite varmare är att ut och gå lite i skogen eller bara på något fint ställe! Med någon som man tycker om på alla sätt. 
 Vanlij-ljus ~ köpte vanlijljus på Ikea i Lördag! Gud vad jag Ä L S K A R dem!!! så sjukt gott dom lunktar (a)
 3 April ~ då blir det till Ullared med Stoffe! LÄNGTAR .. skall bli så sjukt kul. + att det är första gången som han är där då.
 Vecka 13 ~ då blir man ledig! (bortsett från att gå till skolan 2 dagar och bara göra ett prov så jag får G!) Så då blir det att fixa klart sitt CV sedan ut och söka jobb! Sen har man lite annat som man skall göra med. Skönt ska det bli i alla fall! & bra med, eftersom jag behöver lite tid till detta!


Vädret ~ känns som det bara är sjukt konstigt, ena dagen jätte varmt..andra inte!
Folk som snackar skit ~ varför snackar man ens skit? pinsamt när 18åringar gör det!
"Vänner" som försvinner & ej accepterar ~ gud vad jag är trött på vänner som inte kan accpetra att andra skaffat förhållande! är det inte mycket bättre att bara acceptera allt som det är och vara glad för den andras skull? :)
Fester ~ nu när det är kallare ute så känns det så tråkigt att festa + inte lika många roliga fester. Får blir lite mer nu till sommare, :)
När helgerna går sjukt snabbt ~ ibland känns det som att man inte hinner med allt som man vil lhinna med för att helgerna är för korta! :o och det är så sjukt tråkigt. Bara för man har kul så skall tiden bara försvinna så snabbt.
Min header på bloggen ~ tycker fortf att min header inte är direkt snygg! men sen skall man väl ha orken till att gör en ny som man också skall tycka om! .. undra om jag ens kommer att bli nöjd någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0