* Tja alla!


har man en liten paus från projektarbetet! Kändes som det behövdes
eftersom jag har suttit och fixat ihop min fotobok sen jag kom hem
från skolan :o & det var ca 2,5 timme sedan nu.. & jag är fortf inte
klar!

Idag har man varit i skolan, skulle slutat halv 4, men som tur var
skulle vår historielärare dra på konferans så vi slutade kvart i 3 ist!
Efter det blev det hem & bara börja på projektet!

Senare idag så händer nog inte mycket mer än att jobba med mitt
projekt! .. vill bli klar med det tills jag åker, helst! Skulle egentligen
vara med Emelie idag .. men hinner ej det, för jag har så jävla mkt
med projektet just nu :( .. bläää !!

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0