* Beckhams fick pris.

Victoria Beckhams klädmärke fick prestigefullt pris!



Årets designer korades på British Fashion Awards i London i måndags. Vinnaren av årets designermärkeblev Victoria Beckham, som slog både Stella McCartney, Tom Ford och Burberry.

- Förlåt för att jag gråter. Det är verkligen dumt av mig. Jag är så nervös, det här betyder så mycket för mig, sa en känslosam Victoria efter att hon fått utmärkelsen, enligt The Sun.

Priset är ett slags bevis på att den tidigare Spice Girls-stjärnan lyckats slå sig fram i modevärlden som designer. I Victorias tal tackade hon sin man, (fotbollsspelaren David Beckham).

- Utan David skulle jag inte ha haft modet till att göra det jag gör.

Det största priset under kvällen gick dock till Sarah Burton på Alexander McQueen, och som vann titeln; årets designer efter att ha gjort Kate Middletons vackra bröllopsklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0