* Hej alla bloggläsare.

Ligger jag i lillebrors säng hemma hos mamma & pappa i Hyllinge.

Idag har jag jobbat.. dock inte allt som jag skulle för har blivit sjuk :(
Över 20st är sjuka på jobbet, så är ej förvånad att jag med fick skiten..
Jag som hatar att må illa .. är så himla känslig när det gäller sånt.

Senare idag blir det till Apoteket & köpa någon medicin till min mage.
Efter det blir det till körskolan, har körlektion idag & kan ej avbeställa
den såklart :/ men men, jag hoppas verkligen att jag klarar av det.
Ikväll blir det bara till att vara hemma & ta det lugnt.

PUSS
R'licious.


Kommentarer
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-11-18 @ 13:47:45
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0