* Dagen's diss!


Något som verkligen är sjukt tråkigt är att jag aldrig blir nöjd med min hårfärg.. förra sommaren hade jag avfärgning i mitt hår & sedan dess har aldrig mitt hår blivit bra när jag har färgat det! Tycker det är så himla tråkigt när man vill ha blonda slingor i sitt hår & det blir inga när man gör dem.. utan blonderingen sätter sej bara i hårbotten, eftersom det är det nya håret som växer ut där ju :/ Här om dagen skulle jag lägga i blonda slingor.. & vad tror ni hände? Jo, dem blev ltie blonda och lite orange/röda.. kan varit för jag använt röd toning, kan vara för att jag hade avfärgningen med.. Så idag skall jag köpa ny hårfärg (mörkare brun), sedan skall jag aldrig mer röra mitt hår! Så trött på det nu så orkar ej bry mej mer, efter att jag har fått bort mina konstigt färgade slingor.. Mitt hår är mitt största problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0