* Hej alla söta & snygga ;)


Halvligger man i sängen efter en lång dag, med en massa jobb! (Y)
Jobbat i 9h, inget man tackar nej till!
Speciellt inte när man tycker att det är kul och trivs där sjukt
mycket.. :)

Idag har jag bara jobbat, stack hemifrån kl. 06.00 och var hemma
igen 18.20 :) Har käkat lite middag som pojkvännen gjort & badat.

Senare idag så blir det bara att ta det lugnt.. blir ej jobba förens
i helgen. Men då blir det i Grevie jag skall jobba ;) Det gäller att
man har mycket extrajobb (a). Samma med det jobbet,
häst/hundskötare är inget man tackar nej till direkt :D Men men,
bortsnackat om det. Senare ikväll blir det filmmya med pojkvännen
för en gångs skull (a). Blir bara mindre & mindre tid till varandra
när båda jobba har jag märkt.

PUSS
R
'licious.

Kanske skall tillägga att jag käkar lite glass med :$ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0