* Hiss? diss?

Har tyvärr ej kunnat att blogga så mycket eftersom min dator inte funkat.. fick en helt ny av pappi & hade kvar mina gamla håddiskar i, men det hjälpte ej. Blåskärmen kommer upp hela tiden när jag är inne på datorn :( Så nu skall jag lämna den till pappa en sista gång för att se om den går att fixa på något sätt ..

Igår var jag ochpojkvännen och köpte en mini laptop till mej :$ Så nu kan jag i alla fall blogga igen och kunna sitta vid datorn. Känns lite bättre i alla fall (a). Den är liten & JÄTTESÖT!
Hoppas verkligen på att pappi kan fixa min andra dator med..

Den här sötnosen är jag ägare till nu (fast i lila & svart);

Kommentarer
Postat av: Amanda

Superfin liten dator! =)

2011-10-11 @ 08:14:36
URL: http://www.shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0