* 1 september & besviken!


Diss! Måste verkligen dissa denna dagen.. känns som inget har gått bra idag. Började med att man försöv sej, men han ändå med buss till Båstad osv. Men sen i skolan fattade jag inget & känns inte som någon idé att fråga hela tiden iheller.. för fattade ändå inte :( Sedan vidare till när jag kom hem så fick jag reda på att hela min familj nästan ligger hemma & är sjuka .. & det betyder att jag ej kan övningsköra på körskolan imorgon pga. pappa vill vara med första gången för att se hur min körlärare lär ut osv. & på allt det så är min pojkvän inte hemma för han har åkt iväg med jobbet. Han & hans jobb är ute och seglar tills på Söndag! .. verkligen skit segt att allt har varit upp & ner idag.. så j*vla beviken jag är idag :o Får väl ta & hitta på något jag tycker om ikväll så att kvällen blir lite bättre i alla fall :o :)

Idag är det även den 1 spetember.. & det betyder att det bara 2 månader och 12 dagar tills jag blir 19år & min pojkvän blir 22år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0