* Dagens hiss!


Något som kanske ni inte är så jätte intresserade av att veta, så vill jag verkligen Hissa en ny kompis som jag börjat umgås med.. & det är Sandra! :) Vi började på samma kurs för att utbilda oss till Webbkommunikatör.. och idag var hon med mej i stallet för första gången.. hon var även här hemma hos mej & min pojkvän! Mycket roligt och mysigt :) Vi laga tacos & kolla på en helt random film, som är sjukt bra ;) Denna tjejen är sjukt speciell & rolig att umgås med på alla sätt. Känner dej ej så jätte bra, med det lilla jag har lärt känna dej så är du en riktigt bra vän! & är glad att vi börjat umgås, för du är en sann & bra vän ska du veta! :) Kanske läser du detta, kanske inte.. men vill att du/hon & alla andra där ute skall veta att man mår sjukt bra av att träffa nytt, bra folk. :) alltid kul när man hittar riktiga vänner! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!♥ Du ska veta att jag tycker precis detsamma om dig:). Och jag är så tacksam över att jag fick följa med och testa på ridningen! :P

2011-09-06 @ 00:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0