* För gammal för mohawk

Beckham för gammal för mohawk..


(bild: msn.com)

David Beckham, 36, som inte bara är känd för sina prestationer på fotbollsplanen, har han också skapat flera nya hårtrender bland världens alla män.

Som 36-åring och pappa till fyra barn, är det ett avslutat kapitel för den trendige fotbollsspelaren.

- Jag kan inte ha en mohawk eller hästsvans längre. Jag gillar hur jag har håret nu. Mina barn gillar det, min fru gillar det. Men allt kan förändras till i morgon, säger han till danska Metro.

Det är frestande att tro att en stilikon som David har spenderat stora summor genom åren för att få till det perfekta håret, men det förnekar han till.

- Under årens lopp har det sagts att jag ska ha spenderat 17, 000 dollar, cirka 100, 000 svenska kronor, på en klippning, vilket jag aldrig har gjort. Antingen har en vän klippt mig eller så har jag gjort det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0