* Hej alla söta bloggläsare


Har jag precis kommit hem till lilla Förslöv & sitter här framför
datan helt överlycklig :D !!!

Idag har jag varit i skolan. Gick ovanligt bra idag, hann att göra
2 uppgifer idag, så nu har jag inget att göra i skolan mer :) När
jag kom hem till Förslöv stack jag in om banken för att se om
mina pengar hade kommit in på kortet.. men det hade dem ej :/
När jag ändå var på banken så fixade jag så jag har internetbank
med! :)
Efter det ringde jag ett jobb.. & skall på jobbintervju! :D Skulle
ringa kl. 4 igen, för att planera & se vilken dag jag skall komma!
Känns som allt idag har gått så sjukt bra (Y) & det är tack vare
Sandra som jag kanske får jobb!! Det är inte alla som har
BRA VÄNNER
! ♥

Senare idag händer inte så mycket mer än att plugga till körkortet
& ta det lugnt :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0