* Hej igen alla där ute.


Sitter jag framför båda min & pojkvännens datorer :o Håller på att
fixa 4 filmer som vi skall se ikväll! (Y) Får bli en liten mysig filmkväll
idag! :D

Idag har jag varit i skolan.. hände inte mycket mer än att vi hade
redovisningar :) Efter skolan stack jag hem till lilla Förslöv & käka
lite innan jag drog vidare in till Ängelholm för att lämna in ett
tävlingsbidrag i Scrapbooking affären där :) (har tjatat & tvingat
mamma att ställa upp i tävlingen (aa)) .. efter det blev det bara
hem till lilla Förslöv igen..

Senare idag blir det fixa god middag till pojkvännen kommer hem
från jobb :) Efter det ska vi bara ta det lugnt & kolla lite filmer som
jag har hittat! :D Så det är väl det som händer idag.

PUSS
R
'licious.


gammalbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0