* Madonna - kaos i Venedig

Madonna skapade kaos i Venedig!




Madonna
, 53, orsakade en stor kaos då hon dök upp på filmfestivalen i Venedig igår. Det gick så långt att arrangörerna hotade med att ställa in presskonferensen om inte folket slutade att fotografera henne.

Popstjärnan, som numera kan kalla sig filmregissör också, var på galan med anledning av premiären av hennes film ”WE”.

 

Madonna började allt med att läxa upp en journalist på främre raden.

 

- Det där var tre frågor. Du fuskar, hade hon sagt och hon svarade bara på en av dem.

 

Stjärnan ha varit drottning av pop i mer än 30 år, men att slå igenom som regissör har blivit mycket tuffare för henne. När hennes film "Filth and Wisdom" gick upp på vita duken för tre år sedan sågades den brutalt, och Madonna var då redo att kasta in handduken.

 

- Jag avskyr att erkänna det, men jag har gett upp filmandet.

 

Den nya filmen handlar om en kärlekssaga mellan Wallis Simpson och Edward VIII, Storbritaniens kung som abdikerade, år 1936, för att följa sitt hjärta.

 

- För mig kan en film om kärlek aldrig bli banal eller trvivial, sa Madonna under en presskonferensen.


Kommentarer
Postat av: Elin Söderlund

Tack så himla mycket för den fina kommentaren! Fin blogg du med!

2011-09-03 @ 17:23:45
URL: http://fotoaslife.blogg.se/
Postat av: REBECCA

åhh roligt att du gillar min sida :)

nice blogg du med. lust att följas via bloglovin kanske? kram

2011-09-04 @ 17:34:19
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0