* Saker ni ej visste


 Jag tycker att det är roligt att laga mat.
 Jag tycker att det är roligt att städa mina kaniners bur.
 Mitt självförtroende kan vända väldigt snabbt.
 Jag tål inte korv.. har spytt av det några ggr.
 Jag har spelat innebandy, tennis, drillat, dansat, golfat och gått på gymnastik.
 Jag har lätt för att lära mej.. om jag vill & är intresserad av det.
 Jag äter ej kanter på mackor.. en ful vana jag har.
 Jag har bra balsans.
 Jag är känslig när det gäller saker som gör ont.
 Jag tycker att det är roligt att tvätta.
 Jag dricker ej: te, kaffe eller mjölk.
 Jag tittar nästan aldrig på TV själv, händer kanske 4ggr om året.
 Vintern är det västa jag vet.. hatar kyla och is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0