* Sanningen om Angelina.



Angelina Jolie, 36, avvisar spekulationer om att hon och Brad Pitt planerar att gifta sig senare någon gång i år.

Den 36-årige skådespelaren berättar i en intervju i Vanity Fairs okotbernummer att hon varken är gravid eller har några som helst giftasplaner.

- Det finns inte något hemligt bröllop. Jag är inte gravid. Jag är inte inne i någon adoptionsprocess, berättade Angelina till tidningen.

Tillsammans med Brad är hon förälder till Maddox, 10, Pax, 7, Zahara, 6, Shiloh, 5, och även treåriga tvillingarna Knox och Vivienne.

I intervjun berättar skådespelaren om hur det är att debutera som manusförfattare och filmregissör. Och hon avslöjar även att hon inspirerades av filmen ”In the Land of Blood and Honey” när hon skrev manuset.
Planen var egentligen inte att själv regissera, det var något som hon bestämde sig för senare eftersom hon inte vågade lägga det i någon annans händer.

- Jag har aldrig känt mig mer blottad. Under hela min karriär har jag varit gömd bakom andra människors ord, nu är det jag som talar. Man känner sig löjlig när man gör något fel.

- Brad läste manus och sa: "du vet, min skatt, det är inte så illa", säger Angelina.

- Han har varit stödjande, men det är svårt att urskilja den person som älskar dig från kritiker, så jag tror inte att han är en rättvis domare.

Angelina, som mest är känd för sina fylliga läppar och sina otroligt vackra drag, berättar i öppet om sitt utseende, och hon insisterar på att hon inte har lagt sig under kniven för att förbättra det

- Jag har inte gjort någonting, och jag tror inte jag vill. Men om det gör någon glad, så är det upp till dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0