* Jag hatar att sakna..


Varför är det så svårt ibland? Något som jag har väldigt svårt för är att sakna den jag älskar. Får mig själv att må dåligt, utan att behöva det.. Varför är det så svårt och jobbigt att sakna någon? Känner mig så ensam här hemma själv. Ingen att prata med eller umgås med. Ärligt talat så har jag bara varit hemma en gång (under en hel natt). När jag bodde hemma hade jag alltid mina föräldrar eller mina småsyskon.. Men sen jag flytta ihop med min pojkvän så har jag faktist sovit hemma själv en gång. & jag kan säga it sucks! Ett stort hus med två katter känns inte så säkert & tryggt. Jag får väl se hur denna natten kommer att bli.. lär inte gå och lägga mig på länge. Förstår själv inte riktigt vad det är som gör att jag är rädd.. har aldrig varit rädd för mörker innan. Har nog tittat för mycket på skräckfilmer (?).

Usch nej, nu känner jag att jag låter som världens svagaste och ynkligaste människa som inte klarar sig utan sin pojkvän i 3,5 dagar och har blivit rädd för mörker, bara för jag ej känner någon närhet och trygghet.. Så nu får jag sluta upp med detta tramset (även om det inte går) och bara försöka att vara den perfekta flickvännen och den modiga tjejen.. Har ju mina katter hos mig.. om det hjälper? :$
.. nej! :( bla bla bla bla bla ..



Kommentarer
Postat av: jenny

Förstår precis hur du känner =(

2012-01-02 @ 23:40:30
URL: http://jennytsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0