* För er som undrade..


Hade uppskrivning och uppkörning i början av April! Slängde bara in ett litet inlägg ang. det här i bloggen. Tyvärr, klarade jag varken teoriprovet eller körprovet :/ Kuggade med 3 poäng från G på provet, dock får jag skylla mig själv lite, för jag la inte ner så mycket tid på att plugga.. Hade mycket jobb just då + att jag trodde att jag kunde det. Körprovet kuggade för att hon tyckte att jag kolla för lite åt alla håll utom åt höger, i korsningar.. Så att så är det..

Har bokat ny uppskrivning och uppkörningstid.. Min tanke var att jag skulle ha det i Juni.. Men såklart så finns det INGA lediga tider till uppkörning i Ängelholm under hela Maj och Juni månad! :( Så nu har jag fått boka det i Juli månad .. Lite segt & tråkigt faktist! Men det skulle jag tänkt på lite tidigare.. Men men, har två månader på mig att köra och plugga.. Kan ju knappast misslyckas då ;) haha! Är så nära nu så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0