* R'licious t-i-p-s!

Här kommer lite småtips om allt möjligt! :) ♥ ..

 Lita ej för mkt på folk fast du känt dem länge !
 Prata ALLTID med din familj om de är ngt! Dom lämnar dej aldrig! ♥
     Förhoppningsvis!
 Gör så mkt roligt du kan medans du lever! Du vet aldrig när du dör.
 Sluta upp med att försöra för folk elr såra folk ! Du får tbx de senare sj. då!
 Låt ej folk hålla på med dej FÖR mkt !
 Hoppa aldrig av skolan, de gör nt de bättre !
 Skaffa aldrig barn ifall du vill festa elr klrar av de !
 Skit i vad andra tycker om dej! var dej sj. ! ♥
 Säg vad du tycker & tänker & skit i alla andra .. låt dem tycka vad de vill.
 Berätta hur du verkligen känner för nån & sluta ljug !
 Ljug ej om småsaker! För längre fram i tiden kanske man ej litar på dej !
 Hitta dina vänner som alltid finns där för dej ! ♥
 Säg ej för mkt t en person du ej gillar !
 Kommentera ej onödiga saker på andras bloggar !
 Tänk ej bara på dej sj.! (kan sj. göra de ibland faktist :$)
 Hitta en hobby/intresse som du tycker om att hålla på med! Ditt liv blir
     roligare, lovar!
 Bry dej nt om vad alla andra tycker om dej !
 MITT BÄSTA TIPS: läs min blogg för jag vet ni gillar den ;) ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra! :)

2010-06-17 @ 16:26:15
Postat av: anja

tummen upp =)

2010-06-17 @ 19:13:09
Postat av: Jesper

Vill du knulla mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0