* Vad tycker du?




Mina naglar ser ljusar ut IRL ! :) för mina naglar är såklart NT blåa..
utan LJUSBLÅA :D ♥ mkt mkt mkt fint elr vad säger ni ? ;) ♥
{sry för att de kanske nt blev den bästa bilden, men den får iaf duga
än så länge tycker ja :p de är ej så viktigt.. tycker ja.}

För er som vill veta hur ja gör v min naglar :) ♥ ..
(såklart är de mina egna naglar! avänder nt ngra piss lösnaglar ;))

 Först ifall du har nagellack sedan innan TA BORT! allt.
 Fila sidorna av naglarna, noga! Sedan så sj.a naglarna så de blir
        fina, ja.. ni fattar säkert :p
 Måla sedan bara de vita på dina naglar i den färgen du vill ha de i !

SEDAN ÄR DE KLART! :) Snabbt && enkelt! så får du som mina på bilden ♥ ♥

 Ifall du knäckt din nagel elr dina naglar, ANVÄND NAGELLIM !:) ♥
 Ifall du vill ha dina naglar mer glansiga kan du lägga på ett lack som
        heter: allt i ett lack! skit bra lack som jag använder ibland! :) men 
        dock ej på denna bilden :) de är ej alltid som jag pallar måla så mkt
        eftersom jag alltid har mina naglar målade :o sedan jag gick i kanske
        6an tror ja ..  fick pengar av min nonno (morfar (italienska, i know :$))
        ifall ja slutade.. såklart slutade man direkt när man var liten ! :) kan 
        typ varit i 5an som jag slutade med att bita på dem :)


Kommentarer
Postat av: rebecca <3

gud vad fina naglar du har :o

2010-06-09 @ 20:04:45
Postat av: malin

det måste jag testa nu bara för de ;) haha. se om jag får lika fina naglar som dig :p men tror inte de, har inte lika långa :o

2010-06-09 @ 20:05:39
Postat av: jennifor

kopia av mina..

2010-06-09 @ 20:10:25
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: bea

att dom är sjukt fina :o önska jag med kunde ha så långa :/

2010-06-09 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0