* R'licious tipsen!



Världens sexigaste barer kan vara svåra att identifiera, men några som lyckats är concierge.com. De tipsar dessutom om vilka raggningsrepliker som fungerar på klientelet.

Här är barerna där både drinkarna och känslorna flödar.


1. Le Ti St. Barth, St Barths i Karibien.

Klientel: Megayachtägare och deras gäster och brasilianska fotomodeller.
Raggreplik som funkar här: Jag är på väg till Jay Z och Beyonces yacht på en drink, vill du hänga med?

2. Denis Simanchëv, Moskva i Ryssland.

Klientel: Sexiga människor som skulle passa in i vilken Bondfilm som helst.
Raggreplik som funkar här: Jag har rabatt på alla Prada-butiker.

3. Bellini Bar, Hôtel du Cap Eden Roc, Antibes i Frankrike.

Klinetel: De vackraste och rikaste mademoiselles och monsieurs landet har att erbjuda.
Raggreplik som funkar här: Är det okej om jag pratar med dig en liten stund, jag gömmer mig för filmproducenten Harvey Weinstein.

4. Nublu, New York City i USA.

Klientel: Orädda musikälskare och unga latino-proffsdansare.
Raggreplik som funkar här: Låt mig bjuda på en drink, det är viktigt att hålla vätskenivån uppe.

5. Buzz Beach Bar, Ölüdeniz i Turkiet.

Klientel: Bikini- och Billabongstammar från hela Europa.
Raggreplik som funkar här: Så det är Istanbul, inte Konstantinopel? Vi slår oss ner i ett bås och diskuterar saken.

6. Moon Bar, Banyan Tree Hotel, Bangkok i Thailand.

Klientel: Internationellt jet-set och trendiga lokalinvånare som inte skräms av höga höjder.
Raggreplik som funkar här: Jag vet inte vilket som är hetast, du eller den 96 procentiga luftfuktigheten.

7. Nuyh Lounge, Rio de Janeiro i Brasilien.

Klientel: Övernaturligt vackra människor och turister som tackar sin lyckliga stjärna för att de blev insläppta.
Raggreplik som funkar här: Nu förstår jag varför det sägs att Brasiliens två största exportprodukter är olja och skönhet.

8. Dino’s Beach Bar, Tofo i Moçambique.

Klientel: Hårdkokta dykarentusiaster och världsvana globetrotters.
Raggreplik som funkar här: Jag kom precis hit efter en vecka i bushen, vill du se mina tribal moves?

9. Giardina d’Inverno, Hotel Principe di Savoia, Milano i Italien.

Klientel: Kvinnliga modeller med fenomenalt långa ben, manliga modeller med övernaturligt stora biceps, samt lokalinvånare som hoppas på ett mirakel.
Raggreplik som funkar här: Är det sant att de flesta människorna är för blyga för att ta kontakt med en otroligt snygg modell?

10. Shalvata, Tel Aviv i Israel.

Klientel: De unga och vackra vars enda bekymmer i livet är att bli insläppt.
Raggreplik som funkar här: Oavsett om det här är heligt eller ej, skulle det vara en synd att släppa taget om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0