* Avfärgningsmedel!!


Måste bara säga till alla där ute att ALDRIG använda er av avfärgningsmedel! Det förstör håret totalt.. visst det går att reperera det igen med inpackningar osv. Men ni kommeraldrig att få tillbacka den färgen ni vill & ni kan ej färga håret till den färg ni själv vill längre fram i tiden, förens det håret som du haft avfärgning i har vät ut! Det är därför man ej kan göra blonda slingor i sitt hår om man nu vill ha det! Jag vet själv om detta eftersom jag har försökt att färga mitt hår så många gånger efter att jag använt avfärgning. Och detta funkar inte! Det är bara skit med avfärgning om man inte är 100% säker på att man ej vill färga sitt hår mer! I alla fall inte på de senaste åren framåt.

Så ett tips är att INTE änvända avfärgning; om ni inte är helt säkra på att ni behöver det, eller skall änvända det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0