* Wanna know?



När jag var yngre, & hade kille ofta! Så när det tog slut så sa jag alltid att jag skulle vara singel skit länge efter det, för att det var mycket skönare & man slapp en massa bråk. Men höll jag det jag sa då? Nej, senare hittade jag ändå en ny kille. Mina kompisar trodde ej på mej att jag klarade av att vara singel :s Så har det varit i något år nu! & det roligaste är nu, sen i Juli har en del av mina kompisar inte trott på mej om att jag ska vara singel. Jag har sagt typ: Jag ska fan aldrig ha kille mer, det är bara problem! Då har dem sagt: Det har vi hört innan, sen hittar du ändå en kille! Vet ej hur många ggr ni har sagt det nu? Har jag kille eller? nej! För jag klarar mej lika bra utan :) Kan göra vad jag vill, tycka vad jag vill & må bra med mej själv. Har knappt tid med att ha kille ens. Har så mycket annat att göra på min fritid! Har knappt tid med att träffa en kille :s För Måndagar & onsdagar spelar jag innebandy, torsdaga & fredagar rider jag, lördagar, ibland fredagar festar jag. Sedan söndagar måste jag verkligen vara hemma, eftersom det är skol dagen efter & har skolan med som jag måste klara av! Speciellt nu när jag går sista året & försöker få högre betyg i vissa ämnen. Så ända dagen är tisdagar & då måste jag ha den dagen till att göra läxor + att den dagen går jag länge i skolan. Så vet nt hur vissa killar kan dampa över att jag aldrig har tid att träffas? Jag har ett liv, ett intresse.. eller 2 blir det ju. Så hur skall jag då kunna ha tid med kille?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0